یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۹
۰ نفر

گروه شهری: دوره جدید شورا ی اسلامی شهر تهران کار خود را به‌زودی با 31نفر منتخب مردم آغاز می‌کند.

در شماره‌های آینده هر روز یک مصاحبه با اعضای جدید شورای اسلامی شهر تهران در این صفحه منتشر می‌شود تا رویکردهای پارلمان شهری و نظرات اعضا برای بهبود مدیریت شهری تبیین شود.

محسن سرخو، مهندس عمران و منتخب شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با همشهری اولویت‌های اصلی شورای چهارم برای ادامه کار را تشریح کرد. وی با اشاره به اتمام برنامه 5 ساله شهرداری تصریح کرد: برنامه قبلی در حال اتمام است و یکی از اولویت‌های اصلی ما مشخص کردن چشم‌اندازها، دیدگاه‌ها و برنامه‌های عملی 5 ساله آینده تهران در بخش‌های درآمدی و هزینه‌ای است.

به گفته این منتخب مردم، در شهر تهران تاکنون بخشی از کارهای مفید انجام شده مربوطه به توسعه خطوط زیرزمینی یا مترو است که مشکلات تردد در شهر را تنزل داده است و بی‌شک یکی از اولویت‌های مدیریت شهری در دوره آینده توسعه قابل‌قبول مترو خواهد بود.

سرخو با اشاره به روند تعامل دولت و شهرداری اظهار کرد: امیدواریم شهرداری در سال‌های پیش رو بتواند از کمک‌ها و امکانات دولت بهره کامل را ببرد.هزینه‌های تحمیلی پایتخت باید از سوی دولت پرداخت شود و با هماهنگی‌های دولت و شهرداری، آن دسته وظایف و تکالیفی که توسط بخش‌های دولتی تصدیگری می‌شود و باید به شورای شهر واگذار شود، در این دوره عملی شود.

کد خبر 221112
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز